Algemene voorwaarden

Algemene voorwaarden                                                                                                                             14-10-2024

Pin Centrale / Business Unie B.V.

 

Werkwijze bestelling plaatsen

Klant doet een aankoop via www.pincentrale.nl de betaalgewijzen zijn iDEAL, bankoverschrijving en in 3 betalen.

Klanten kunnen andere prijzen krijgen dan wat op de website staat. Voor grote afnemers op jaarbasis kunnen wij een korting bovenop onze actieprijzen hanteren.

Pin Centrale.nl genoemde naam Pin Centrale is een onderdeel van Business Unie B.V.

Zoals je weet zijn wij van Business Unie B.V. een authorised Reseller van myPOS en ook komen alle pin terminals van myPOS vandaan. Uitgezonderd van andere merken.

Onze hoofddoel is dan ook dat wij myPOS adviseren wij hebben dan ook korte lijnen met myPOS als onze klanten vragen en of informatie willen hebben vragen wij dit na bij myPOS of dat wij dit al zelf weten/

Het kan zijn dat wij een handmatige factuur sturen vanuit Pin Centrale of Business Unie B.V. maar hier informeren wij de klanten eerst van te voren als de betaalgewijze anders is dan wat wij hebben vermeld in de voorwaardes

Vertraging bezorgen

Het kan zijn dat de koerier vertraging oploopt, wij van Pin Centrale hebben hier geen inzage op de bezorgwijze van de koerier en ook kan het tot 7 werkdagen duren voordat je een pakketje zou kunnen krijgen en mocht het geval zijn dat het langer dan 7 werkdagen duurt dan kun je contact met Pin centrale en dan kijken wij hier zorgvuldig wat er aan de hand is.

Wij zijn niet aansprakelijk als de pakketjes kapot en of beschadig is hiervoor ben je zelf verantwoordelijk voor. Meestal gebeurd dit niet en ook krijg je van Pin Centrale een nieuwe.

Retourbeleid

Wij staan retourbeleid niet toe en ook bieden wij geen garantie op terugbetaling aangezien dit b2b verkocht zijn en ook gebeurd het niet vaak dat zulke artikelen teug worden gestuurd.
Mocht de pin terminals niet werken als je dit nieuw hebt besteld dan gaan wij een traject beginnen om te kijken wat er aan de hand is en dan bieden wij wel een terugbetaling garantie maar 9/10 keer kunnen wij achterhalen wat er aan de hand is met de terminal en mocht hier misbruik op gemaakt worden dan zien wij dit in als diefstal en maken wij een melding bij de politie en gaan wij juridische stappen ondernemen.

Pin tarieven

Wij van Pin Centrale zijn niet aansprakelijk over de pin transacties en ook hebben wij geen inzage hoeveel transacties je doet wel kunnen wij voor de klanten navragen welke tarief voor jou het beste is en ook waar je onder valt.

Heb jij meer informatie nodig en of vragen over de transactie dan kunnen wij een mail sturen naar myPOS en ook kunnen wij de klanten verwijzen om myPOS te mailen.

Beloning

Mocht je een klant zijn van Business Unie B.V of Pin Centrale dan kunnen wij een beloning geven van €10,00 euro deze beloning keren wij alleen uit als het gaat om een betaalde klant en minimaal 2 maanden klant zijn.

Het kan zijn dat Pin Centrale en of Business Unie B.V. onderling andere afspraken hebben gemaakt met de beloning en je mag en kan ook bij Business Unie B.V. diensten verkopen dit noemen wij ook weleens klanten aanbevelen en hier belonen wij ook voor en hier kunnen diverse afspraken en regels over gemaakt worden en hier staat ook een beloning er tegenover hiervoor kun je het beste navragen bij een van onze medewerkers.

Wij keren de beloningen 1 keer in de 2 maanden uit en dit is afhankelijk met de afspraken en of dat het gaat om een betaalde klant.

Garantievoorwaarde myPOS Go

Wij van Pin Centrale hebben een strenge voorwaardes te maken en ook willen wij de beste service aanbieden.

Wij van Pin Centrale gaan niet zomaar met een partij in zee en wij zijn daarom ook alleen authorised reseller bij myPOS aangezien de pin terminals goed zijn en ook de transacties die goed lopen.

Juridisch

Alle bestellingen worden met zorg afgehandeld en ook verkopen wij de persoonsgegevens niet door aan andere bedrijven en mocht dit toch gebeuren zonder dat wij hier iets van weten nemen wij hier per direct juridische maatregelen om de naam van Pin Centrale niet te beschadigen en wij maken direct een melding bij de politie.

Mocht je een pin terminal(s) niet in de afgesproken termijn niet betalen en is dit al meer dan 3 maanden achterstallig zijn dan neemt Pin Centrale per direct juridische maatregelen waaronder dat wij het dossier over gaan dragen naar onze incassobureau en of incassoadvocaten.

Mocht de pin terminals defect zijn en terug gestuurd worden naar Pin Centrale en zijn wij daar niet van op de hoogte dan kunnen wij van Pin Centrale hier juridische stappen gaan ondernemen om de naam van Pin Centrale niet te beschadigen wegens misbruik van onze naam en pin terminals, hiervoor kunnen er extra kosten in rekening gebracht worden zoals dat wij een pin terminal nieuw moeten aanschaffen en ook juridische kosten.

Mocht er overige juridische maatregelen genomen moeten worden dan kunnen wij van Pin Centrale de gegevens doorsturen naar onze incassobureau en of incassoadvocaten.

In discussie of ruzie maken naar ons heeft geen enkele nut en kan flinke kosten met zicht mee lopen.

Bestelling versturen

Wij van Business Unie B.V. is een officiële authorised reseller bij myPOS en het kan zijn dat wij andere prijs afspraken hebben dan wat er bij ons op de webshop staan. Ook is het bij sommige bestelling op maatwerk aangezien dat er nog diverse werkzaamheden moeten gebeuren.

Het kan zijn dat de bestellingen gelijk vanuit myPOS verstuurd wordt naar onze klanten maar het kan ook zijn dat wij zelf vanuit voorraad vesturen naar de klanten.

Het kan een uitzondering zijn dat wij van Pin Centrale zelf bezorgen naar de klanten en dit is afhankelijk van de situatie en ook de werkzaamheden wat er moet gebeuren.

Alle bestellingen worden veilig verstuurd.

De verzending vindt alleen plaats in Nederland.

AVG lijst

Vanuit de wetgeving zijn er strenge regels en ook wetgeving waar wij van Pin Centrale aan moeten houden en dit noemen we ook wel eens AVG.

De AVG heeft dan ook een strenge beleid als wij van Pin Centrale hier niet volgens de wetgeving werken.

Wij van Pin Centrale mogen diverse werkzaamheden gaan doen alleen wij hebben hier wel strenge regels en ook vragen wij nooit de saldo wat er in je rekeningen staat of dat je geldt moet overstorten naar Pin Centrale en of bij een andere bankrekening en mochten dit wel gebeuren dan willen wij aan onze klanten verzoeken om hier gelijk een melding te maken bij Pin Centrale en dit kan per mail naar klantenservice@pincentrale.nl

Wij vragen nooit het geld over te storten naar een andere rekening en ook als dit gebeurd dan zegt iemand anders dit buiten onze bedrijf en wij maken dan hier een melding bij de politie wegens smaad en lasterlijke acties.

In de AVG lijst staat op genoteerd wat we kunnen en mogen doet met goedkeuring door onze klanten en ook kijken we naar de wetgeving.

Er kunnen kosten aan verbonden zijn dat we de servicekosten in rekening brengen aangezien wij diverse werkzaamheden kunnen en mogen doen en hiervoor vindt de betaling achteraf plaats en word ook van te voren gecommuniceerd. 

Gebruik huren:

Je hebt gekozen om de pin terminals  te huren bij Pin Centrale. en Pin Centrale. is dan ook de eigenaar van de pin terminals en zal zorg dragen als de pin terminals kapot zijn en ook aan vervanging toe zijn worden dit kosteloos vervangen door een nieuwe en hiervoor betaal je niks extra’s mits dat er schade zijn die je zelf hebt veroorzaakt.

Alle pin terminals worden achteraf gefactureerd.

Je dient de pin terminals netjes en zorgvuldig om te gaan en bij schade moet je dit direct melden bij Pin Centrale Hiervoor kunt u ons mailen naar klantenservice@pincentrale.nl

Wij Pin Centrale zijn niet aansprakelijk voor schade en achterstallige betalingen.

Mocht je de pin terminals kapot aangeleverd krijgen dan kun je ons mailen naar info@pincentrale.nl en dan kijken wij naar een passende oplossing.

De ondernemer dient in Nederland te wonnen en ook gebruik te maken van onze betaal terminals.

Wij kunnen en of mogen achteraf na onderzoek de pin terminals terug vragen omdat je niet voldoet aan onze voorwaardes en de betaling dien je wel netjes af te maken met de afgesproken termijnen.

Bij wantbetaling sturen wij het dossier door naar onze incasso advocaten en of incassobureau.

Ingang datum huren en of leasen:

De afgesproken datum komt in het contract, overeenkomsten die door onze juristen zijn gecontroleerd en passen ook in de wetgeving.

Er wordt altijd achteraf gefactureerd, het kan soms zijn bij een hoge krediet dat je de eerste termijn vooraf moet betalen. De betaling vindt dan ook plaats ter plekke of via de mail een betaallink onze vertegenwoordigers hebben een myPOS pin terminal. Je krijgt binnen 5 werkdagen de tijd dat de eerste betaling goedgekeurd is het product binnen. 

Einddatum van contract:

Je dient zelf de pin terminals terug te sturen met verzendkosten die je zelf dient te betalen hiervoor zijn wij niet aansprakelijk op vertraging of schade.

Je kan het altijd bij ons ter plekke terug hebben mocht je dit prettig vinden, mocht je bij ons terug brengen dan kun je ons mailen naar klantenservice@pincentrale.nl en dan zorgen wij ervoor dat iemand klaar staat om jou retourneringen af te ronden.

Mochten wij na 1 week na contractdatum niks terug hebben ontvangen dan zullen wij dan 1 maand huur bedrag(en) in rekening brengen.

De pin terminals dienen in de originele staat en doos terug te retourneren mits dat er schade zijn en die bekend zijn dan vervalt deze afspraak en ook als dit bij ons niet bekend zijn dan zullen wij de nieuwprijs in rekening brengen bij de klant(en) de prijzen zijn ook bekend op onze website.

 

 

Storingen:

Bij storingen bij de gehuurde pin terminals dient de klant dit bij Pin Centrale te melden of er is een landelijke storing dan hoef je ons niet te melden maar als je de pin terminals hebt laten vallen en er later zijn er storingen die alleen invloed hebt op jou pin terminals dan moet je dit bij ons per direct melden zodat Pin Centrale met de klant naar een oplossing kunnen kijken.

Waterschade:

Pin Centrale is niet aansprakelijk voor waterschade en bij schade dien je de betaling te voldoen wel zou er een vervangende pin terminals vervangen kunnen worden en het kan zijn dat wij hier extra kosten in rekening brengen.

Waterschade kan Pin Centrale ook niet laten repareren en moet dus ook weggegooid worden.  

Servicecontract:

Bij een servicecontract kun je van Pin Centrale verwachten dat wij ook in de weekenden van 09:00 tot 22:00 uur bereikbaar zijn per mail en per telefoon zonder extra kosten.

De kosten voor een servicecontract is per maand jaar €89,00 euro en dan krijg je 20% korting op je bestellingen

Bijkomende kosten:
Mocht de factuur te laat betaald worden dan komen er aanmaningkosten en of als je de factuur niet betaald wordt dan sturen wij de totale achterstallige betaling door naar onze incassobureau en of incasso advocaten.

Mocht er een huur constructie zijn dan sturen wij een ingebrekestelling om de betaling alsnog te voldoen.
Mocht de gehuurde pin terminals kapot zijn en vervangen moeten worden dan zullen wij deze kosten in rekening brengen bij de klant(en)

Schade melden:

Je kunt de schade melden bij klantenservice@pincentrale.nl met je bedrijfsnaam en KVK nummer.

Deel deze informatie in het de mail bij onderwerp. Dan kunnen wij je zo snel mogelijk helpen.

Door verhuren:

Het is verboden om jou pin terminals weer door te verhuren en alle klanten die bij Pin Centrale een pin terminal hebben gehuurd moeten een eigen myPOS account hebben.

Het verhuren van pin terminals is wettelijk verboden mits dat de klant een eigen myPOS account heeft en voor eigen gebruik is binnen het desbetreffende bedrijf.

Ingebrekestelling:

Wij mogen alleen ingebrekestelling sturen als het gehuurde product meer dan 3 maanden achterstallige betalingen hebben, die nog voldaan moeten worden zoals afgesproken.

Afkoopvoorstel:

Je kunt ons mailen om een afkoopvoorstel te doen. Hiervoor kunt u ons mailen naar klantenservice@pincentrale.nl

Aanmaningskosten:

Aanmaningskosten zijn wettelijk bepaald en dienen netjes betaald te worden.

Kvk gegevens van Pin Centrale

Business Unie B.V. heeft meerdere bedrijven en domeinnamen.

Pin Centrale, is een onderdeel van Business Unie B.V. en vallen onder het zelfde KvK nummer

Business Unie B.V. staat geregistreerd bij de kamer van koophandel als KVK nummer: 92546021 onder vestigingsnummer 000058142312 geregistreerd op adres Watermunt 21, 2408LS, Alphen a/d Rijn.

Hulp nodig?